Agata Rudnicka-Reichel od dwóch dekad zaangażowana w działania na rzecz promocji i upowszechniania społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. Związana z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Polskim Instytutem Praw Człowieka i Biznesu. Współpracuje z przedsiębiorstwami i instytucjami otoczenia biznesu na rzecz zrównoważonej transformacji. Ekspertka programu Climate Leadership Centrum UNEP/Grid-Warszawa. Współpracowała z programem Governance Compass UN Global Compact Network Poland, gdzie zajmowała się tematyką należytej staranności w łańcuchach dostaw (2024). Pełniła rolę konsultantki merytorycznej w programie Chapter Zero Poland. Edukatorka, trenerka, mediatorka i pasjonatka nowoczesnych metod nauczania. Przeprowadziła ok. 10000 godzin zajęć wykładowych, ćwiczeń, szkoleń i warsztatów. Szczególnie bliskimi tematami są dla niej zrównoważone modele biznesu i łańcuchy wartości. W swojej pracy badawczej i popularyzatorskiej stara się pokazywać różne możliwości włączania ESG w działania strategiczne za pośrednictwem różnorodnych koncepcji i podejść jak etyka biznesu, GOZ, zarządzanie ryzykiem itp. Zwraca szczególną uwagę na tematykę praw człowieka w biznesie jako niedoreprezentowanego obszaru w dyskusjach o zmianie wzorców produkcji i konsumpcji.
Została wyróżniona jako jedna z 25 Liderek Zrównoważonego Rozwoju przez Forbes Women (2021).
Artur Modliński od 2019 roku kieruje Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Jednocześnie jest badaczem w Międzynarodowym Centrum Badawczym (CITAD) przy Uniwersytecie Lusiada, Laboratorium Urban Sensorial w Lizbonie, Instytucie Iris Ankona w Rydze, Laboratorium Augmented Human Intelligence & Digital Ergonomics Lab przy Universita di Pavia we Włoszech. W 2023 roku otrzymał nagrodę "Zawsze dla nas", a w 2024 roku nagrody "Zawsze dla nas", "Miliard w rozumie" i "Sprawiedliwy wykładowca" przyznawane przez absolwentów Wydziału Zarządzania. Jest laureatem ponad 40 stypendiów i nagród naukowych.
Podczas swojej pracy badawczo-wdrożeniowej odkrył i skonceptualizował takie zjawiska jak techno-empowerment, technoizacja, konformizm algorytmiczny, technologicznie zrównoważona organizacja i synaptic endorsement. Podczas badań terenowych zaobserwował Re-Manualizację Procesów Biznesowych, opisał konflikt ról organizacyjnych zachodzących między człowiekiem i maszyną (HMTRC – human machine trans role conflict) oraz ryzyko kontekstowe. Wraz z posthumanistą Matthew Gladdenem stworzył metaforę organizacji jako cyborga.
Autor narzędzi pomiarowych i materiałów szkoleniowych: stworzył metaforę VULCANO pomagającą opisać środowisko Rewolucji 5.0, skali PTSO, skali RHMTRC oraz Macierzy Zrównoważonego Przywództwa. Aktywnie angażuje się we wspieranie organizacji w ich transformacji cyfrowej – pisząc wnioski grantowe, tworząc raporty, prowadząc szkolenia, warsztaty i powerspeeche (m.in Santander, InPost, Unum, Orange, mBank, Roedl & Partner), a także prowadząc ewaluacje i ekspertyzy wdrożeniowe z zakresu nowych technologii.
Bartłomiej Kurzyk to doktor nauk ekonomicznych, ale także pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, z ponad 20-letnim doświadczeniem dydaktycznym i szkoleniowym – również w kontekście międzynarodowym (m.in. UAE, UK, Hiszpania i Portugalia).
Wykładowca m.in. Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA, programu MiniMBA i studiów podyplomowych UŁ i SGH.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem Internetu i branded entertainment oraz komercjalizacji i marketingu innowacji i technologii.
Jego zainteresowania koncentrują się również wokół rozwoju bazowych umiejętności profesjonalnych – w szczególności komunikacji w biznesie i produktywności.
Praktyk GTD i Zettelkasten. Obok działalności dydaktycznej, prowadzi projekty konsultacyjne, szkoleniowe i mentorskie.
Daniel Chudzik, współwłaściciel w polskiej firmie produkującej innowacyjne napoje w kategoriach „urban drinks”, napoje licencyjne dla dzieci i młodzieży, z naciskiem na naturalne składniki i brak konserwantów. Do końca roku 2024 Regionalny Wiceprezes ds. Operacyjnych na Europę Środkowo-Wschodnią w Lineage Logistics, światowym liderze logistyki w temperaturze kontrolowanej. Wcześniej Prezes Zarządu FF Marka Własna Sp. z o.o., Prezes Zarządu Kilargo GmbH oraz Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Kilargo Sp. z o.o., czołowy europejski producent lodów spożywczych. Operacyjne doświadczenie zdobywał również w Yarden Polska / Rauch GmbH na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, McLane Polska, na stanowisku Managera Logistyki oraz Tesco Polska Sp. z o.o.
Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz programu Executive MBA na Uniwersytecie Łódzkim. Wykładowca akademicki w programie MBA na Wydziale Zarządzania UŁ, wykładowca na studiach podyplomowych UŁ oraz studiach dziennych i zaocznych na PŁ.
Jego pasją jest rodzina, zarządzanie nowoczesnymi łańcuchami dostaw oraz sporty ekstremalne.
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Doradca Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ ds. AI i edukacji cyfrowej, dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii na Wydziale Zarządzania. Jest członkiem Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji w Ministerstwie Cyfryzacji i Sekcji Edukacji Cyfrowej Komitetu Informatyki PAN. Pasjonuje ją wpływ sztucznej inteligencji na zachowania człowieka, a także zakres i charakter interakcji między nimi, w tym wykorzystanie generatywnej AI (GenAI) w procesach dydaktycznych i naukowo-badawczych. Dąży do intensyfikacji współpracy między światem naukowo-badawczym a jego otoczeniem społeczno-gospodarczym na rynku krajowym i międzynarodowym, za co otrzymała nagrodę Ministra Nauki i Edukacji.
https://www.uni.lodz.pl/pracownicy/dominika-kaczorowska-spychalska
Dominik Skowroński – ekspert od budowy biznesu w dobie współpracy ze sztuczną inteligencją. Członek Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją. Prelegent TEDx, konsultant i trener z wieloletnim doświadczeniem, przedsiębiorca i praktyk.
Certyfikowany tutor z dyplomem na Uniwersytecie w Gandawie (Belgia), Lider Edukacji z certyfikatem Uniwersytetu w Groningen (Niderlandy), trener biznesu z certyfikatem Grupy SET. Oprócz pracy konsultingowej prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Łódzkim (Polska) oraz na Uniwersytecie RheinMain w Wiesbaden (Niemcy). Autor książki „Pomiar autonomii organizacyjnej” opublikowanej w 2023 roku.
Ewa Samuel, trener z ponad 26-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzenia szkoleń i treningów z różnego zakresu tematycznego dla kadry menedżerskiej i pracowników w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających kompetencje menedżerskie.
Posiada umiejętność projektowania szkoleń, identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych oraz monitorowania i oceny ich efektów. Autorka i realizatorka aktywnych warsztatów dla kadry trenerskiej.
Coach – ponad 21-letnie doświadczenie w zakresie coachingów dla kadry kierowniczej i pracowników firm.
Posługuje się metodami aktywizującymi i interakcyjnymi, kładąc nacisk na pozytywne wzmocnienie.
Wykładowca na studiach MBA na Wydziale Zarządzania UŁ.
Posiada Międzynarodowe Certyfikaty Coach’a ICC; NMC; Practitioner of Art of NLP; ukończyła kursy Dilts Strategy Group – Meta Leadership, Success Factor Modeling.
Ewelina Zarzycka jest wykładowcą na studiach podyplomowych organizowanych przez Katedrę Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ; prowadzi zajęcia na studiach MBA, szkolenia z zakresu rachunku kosztów i budżetowania dla pracowników oraz kadry zarządzającej przedsiębiorstw z różnych branży oraz kursy przygotowujące do egzaminów ACCA. Autorka licznych publikacji z zakresu raportowania niefinansowego, budżetowania, rachunku kosztów, lean accounting a także wykorzystania systemów ERP w rachunkowości zarządczej. Jest członkiem European Accounting Association, EURAM, ACCA.
Praktyk rachunkowości, profesor UŁ w Katedrze Rachunkowości na Wydziale Zarządzania UŁ. Od 2019 do chwili obecnej kierownik Studiów Podyplomowych z akredytacją ACCA „Postgraduate Studies in Finance and Accounting”.
Jacek Sobek, adiunkt w Katedrze Psychologii Organizacji, Zarządzania i Psychoprofilaktyki Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Stypendysta Augsburg College, Minneapolis (Department of Business Administration, Accounting and MIS). Wykładał w programie The Advanced Certificate in Marketing akredytowanym przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii pracy i zarządzania, procesu szkoleniowego, coachingu i mentoringu, psychologii społecznej oraz negocjacji.
Zainteresowania zawodowe koncentruje w obszarze przywództwa, kierowania zespołem, doskonalenia zawodowego oraz kształtowania kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.
Tworzy i konsultuje narzędzia oceny (m. in. Assessment / Development Center) i rozwoju kompetencji (m. in. SOOP, Talent Management), uczy prowadzenia rozmów oceniających, motywujących, rozwojowych.
Posiada 30 lat doświadczenia szkoleniowo-doradczego. Interesuje się również praktyczną psychologią sportu. Sporadycznie, ale skutecznie wspiera młodych sportowców w mentalnym przygotowaniu do imprez rangi mistrzowskiej. Dawniej praktyk, dziś sympatyk sportów walki.
Jacek Tomkiewicz, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, od 2001 roku pracownik naukowy w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (ALK). W ALK pełni funkcję Dziekana Kolegium Finansów i Ekonomii oraz jest Dyrektorem ds. Naukowych w Centrum Badawczym Transformacji, Integracji i Globalizacji TIGER. Wykłada w ALK na studiach dyplomowych, podyplomowych (w tym MBA) i doktoranckich, jest także profesorem wizytującym na kilku uczelniach europejskich.
Autor publikacji naukowych oraz opracowań i ekspertyz przygotowanych na rzecz instytucji publicznych takich jak m.in. Ministerstwo Finansów, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów czy Narodowy Bank Polski i firm komercyjnych.
Dziekan Kolegium Finansów i Ekonomii w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
W latach 2002-2003 pełnił funkcję Doradcy Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Finansów, odpowiedzialny za reformy strukturalne w ramach systemu finansów publicznych.
W okresie 2009-2010 wykładowca w Europejskim Instytucie Administracji Publicznej (EIPA), Europejskim Centrum Zarządzania Finansami Publicznymi.
Jan-Hendrik Meier is Professor of Accounting at Kiel University of Applied Sciences.
His research focuses on the information supply and information processing of capital markets, value-based management and the analysis of government action on companies.
Prof. Meier has teaching experience in many European countries – in Bachelor, Master and PhD programs. He mainly teaches cost accounting and controlling, corporate finance and empirical research methods. Prior to his appointment as professor, he worked as a management consultant for international management consultancies.
Joanna Burdek, ekspertka neurokomunikacji, wykorzystuje wiedzę o mózgu, by pomagać firmom i ich pracownikom.
Ma ponad 18 lat doświadczenia w marketingu, od 12 lat zarządza firmą konsultacyjną Brand Useful. Wśród jej klientów są: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Fundacja Allegro, Continental, Multikino, Zamek Wawel, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Jest autorką 2 książek, w tym: „Neurocopywritingu”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg.
Uczy o neurokomunikacji oraz o tym, jak używać technologii, a nie być przez nią używanym. O jej szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne.
Katarzyna Nizińska, praktyk biznesu – trener biznesu i rozwoju osobistego, coach, mentor, menedżer.
Ostatnie 20 lat pracowałam na stanowiskach kierowniczych Coca Cola HBC Polska, Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia, Fundacja DKMS, HR Menedżer w Esri Polska. Na tych stanowiskach odpowiadałam za wszystkie działania kadrowe i rozwojowe – od pozyskania pracowników, przez zatrudnienie, administrowanie, kwestie prawne, motywowanie, zarządzanie wynikami, rozwój, planowanie sukcesji.
Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystką uniwersytetów Carleton w Ottawie, Concordia w Montrealu (Kanada), Wirtschaftsuniversität w Wiedniu oraz IESE w Barcelonie.
Jako coach i trener specjalizuję się w rozwoju osobistym i zawodowym. Moją misją jest „towarzyszyć ludziom w ich rozwoju”.
https://www.linkedin.com/in/katarzyna-nizinska-ph-d-1625a81/
Kinga Stopczyńska jest autorką kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, w tym social media, m.in. książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów”, „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji. Wydanie drugie uaktualnione”.
Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z wiodącymi markami na rynku polskim i międzynarodowym oraz mediami – dyrektor Działu PR i Marketingu w firmie farmaceutycznej. Prowadzi na rynku polskim i międzynarodowym projekty z zakresu Public Relations, Social Media, Influencer Marketingu, Brandingu i Design Marketingu, Fashion PR m.in. PR & Social Media Manager XIII edycji Fashion Philosophy FashionWeek Poland, oraz dwóch edycji Łódź miastem Kobiet. Trenerka z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej i social media – twórczyni strategii wizerunkowych i komunikacyjnych marek.
Ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej na rynku klasycznym i digital – 20-letnie doświadczenie praktyczne w zarządzaniu markami w social media.
Adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania ds. kontaktów z mediami oraz grona wybranych Naukowców UŁ reprezentujących Uniwersytet Łódzki w ramach projektu „Nauka inspiruje”.
Kierownik i współtwórczyni jedynego w Polsce kierunku studiów „Digital Communication and Social media for management” prowadzonego w języku angielskim na Wydziale Zarządzania UŁ.
Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa “Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka.
Laureatka Nagród Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za osiągnięcia dydaktyczne i naukowe oraz odznaczona przez Prezydenta RP Srebrnym Medalem.
Komunikacja marketingowa na wielowymiarowym poziomie jest moją prawdziwą pasją – obserwowanie marek, które współtworzę z sukcesami każdego dnia, jest ogromną satysfakcją, a możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem to prawdziwa przyjemność.
Luca Brusati – Full Professor of Management and Coordinator, Laboratory for Research in Economics and Management, Udine University, Italy.
Prof. Brusati holds a Ph.D.in Management from Bocconi University (Italy) and is currently Full Professor of Management with Udine University, where he established and coordinates the Laboratory for Research in Economics and Management.
He is a visiting professor at the Faculty of Management since 2011. From 2012 to 2020 he served as Chairman of Net Europe, a public-private cross-border partnership offering e-health and e-government solutions. He worked in Albania, Armenia, Austria, Azerbaijan, Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, France, Georgia, Germany, Hungary, Kazakhstan, Kenya, Kosovo, Malta, Moldova, Poland, Portugal, Russia, Serbia, Slovenia, Switzerland, Tajikistan, Ukraine, the UK, the US and Uzbekistan.
Marcin Michalak – pracownik Katedry Rachunkowości WZ UŁ (od 2001 r.) oraz WNE Uniwersytetu Warszawskiego (2020-2023). Pełnomocnik Dziekana WZ UŁ ds. finansowych w latach 2016-2020 i 2022-2024.
Specjalizuje się w zagadnieniach sprawozdawczości finansowej, analizy finansowej, rachunkowości zarządczej / controllingu, jak również w ich interdyscyplinarnym wykorzystaniu w zarządzaniu operacyjnym i strategicznym.
Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, studiach MBA oraz kursach menedżerskich na Wydziale Zarządzania UŁ oraz w Uniwersytecie SWPS, Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych. Trener na kursach certyfikowanych The Professional Diploma In Marketing (Chartered Institute of Marketing, UK).
Trener na szkoleniach biznesowych otwartych i zamkniętych, dedykowanych dla firm, jak np.: Audi/Volkswagen Group Polska, Toyota Motor Poland, Stellantis Financial Services, International Paper, Dell, Kompania Piwowarska SA, Nemak Sp. z o.o., BP Polska, MAN Accounting Center, Takeda SSC, BNP Paribas Leasing, Tate & Lyle BPO, Weyerhaeuser i wielu innych.
Pracownik kontraktowy Banku Światowego w zakresie tworzenia regulacji rachunkowości w Polsce (2015-2016). Wieloletni ekspert Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministerstwie Finansów (2015-2016 oraz 2019-2025).
Pracownik Biura prawnego Urzędu Miasta st. Warszawy (2014, 2016, 2017, 2018). Pełnomocnik procesowy Urzędu Miasta st. W-wy w postępowaniu przed SO w W-wie (2014-2018) oraz KIO. Autor licznych opinii prywatnych na potrzeby postępowań sądowych i prokuratorskich.
Współautor projektów wdrożeniowych w przedsiębiorstwach branży: energetycznej, tekstylnej, automotive, hotelarskiej, transportowej, flotowej z zakresu sprawozdawczości finansowej i controllingu.
Michał Hertel, CEO i co-founder Brandlift oraz SparkyB – dynamicznie rozwijających się spółek MarTech, specjalizujących się w influencer i content marketingu. Obie firmy wykorzystują nowoczesne technologie do optymalizacji procesów zarządzania kampaniami reklamowymi.
Od ponad 25 lat związany z marketingiem, PR-em i rozwojem biznesu. Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w sektorze IT i digital, skoncentrowany na wykorzystaniu technologii w komunikacji marketingowej. Przez 14 lat odpowiadał za komunikację i marketing łódzkiej spółki IT – MakoLab.
Członek Zarządu organizacji branżowej SPIM oraz członek IAB Polska. Członek Rady Naukowej kierunku Digital Communication and Social Media for Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Od pierwszej edycji programu pełni rolę mentora w Programie Mentorskim UŁ, a także prowadzi zajęcia dydaktyczne na Wydziale Zarządzania UŁ. Prelegent i prowadzący liczne konferencje branżowe.
Mieczysław Grudziński specjalizuje się w dziedzinie finansów korporacyjnych i rynków kapitałowych – profesor Akademii Leona Koźmińskiego, wcześniej Adjunct Professor w University of Illinois w Urbana-Champaign (USA), gdzie przez 20 lat prowadził wykłady na studiach Executive MBA. Opublikował kilka podręczników, kilkaset artykułów.
Wykłada finanse w Akademii Leona Koźmińskiego, na Uniwersytecie Warszawskim i Łódzkim. Prowadzi szkolenia dla wielu firm i instytucji, m.in. dla Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej w Luksemburgu.
Łączy naukę i dydaktykę z praktyką – autor pierwszych w Polsce publicznych ofert akcji na GPW w Warszawie, negocjator akwizycji kapitałowych, członek rad nadzorczych wielu spółek publicznych i prywatnych, partner firmy doradczej Ocean Capital Management, niezależny ekspert w dziedzinie finansów.
Piotr Sosnowski, doktor nauk o zarządzaniu i jakości. Adiunkt przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wcześniej menadżer ds. logistyki i zakupów w polskim przedsiębiorstwie dystrybucyjnym związanym z największą grupą zakupową sektora HVAC w Europie oraz analityk ds. zakupów w globalnym przedsiębiorstwie produkcyjnym. W pracy naukowej obecnie zajmuje się budowaniem łańcuchów dostaw obiegu zamkniętego.
Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania zakupami, budowania relacji z dostawcami oraz zarządzania środowiskowego w łańcuchu dostaw. Autor raportów i ekspertyz w obszarach handlu międzynarodowego, polityki gospodarczej oraz polityki przedsiębiorstwa.
Uczestnik międzynarodowych oraz ogólnopolskich konferencji naukowych. Uczestnik międzynarodowych projektów badawczych SMART WaterDomain, ProCEedS Promoting Circular Economy in the Food Supply Chain oraz FoodNet Eco-Network. Prowadzi szkolenia z zakresu logistyki i zarządzania zakupami m. in. dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi oraz Wydziału Zarządzania UŁ. Główne obszary zainteresowań to logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz gospodarka cyrkularna.
Tomasz Czapla, prof. UŁ, jest Prodziekanem ds. nauki i rozwoju Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Wykładowca z ponad 25-letnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą i kompetencjami, zarządzania kulturą. Kierownik i współrealizator szeregu projektów opracowanych dla praktyki biznesowej, w tym: opracowywania strategii i doskonalenia organizacji, wdrażania profili kompetencyjnych i narzędzi wykorzystujących profile kompetencyjne w zarządzaniu ludźmi.
Przeprowadził również szereg szkoleń dla pracowników i kadry zarządzającej wielu polskich firm oraz polskich oddziałów firm zagranicznych z takich tematów jak: systemy oceny i ewaluacji, systemy wynagradzania i premiowania, opisy stanowisk pracy, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, zarządzanie przez cele, projektowanie systemów kompetencji, budowanie misji i strategii firmy, kultury organizacyjnej.
Autor ponad 50 artykułów i rozdziałów w książkach oraz trzech książek z zakresu zarządzania kompetencjami, strategii i zarządzania zmianą. Otrzymał szereg nagród, głównie na Uniwersytecie Łódzkim.
Tomasz Leśniowski, Prezes Zarządu IPMA Polska, Członek Zarządu pm2pm sp. z o. o., Wiceprezes Zarządu GPM EMEA Sp. z o.o., Dyrektor Finansowy w Tomsystem Sp. z o.o.
Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i zarządzania projektami organizacyjnymi, inwestycyjnymi, doradczymi i szkoleniowymi, wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na wsparcie i rozwój przedsiębiorstw oraz 17-letnie doświadczenie jako trener biznesu.
Współautor międzynarodowego standardu dla trenerów, konsultantów i coachów IPMA-CCT, współredaktor polskiej edycji „Zrównoważone zarządzanie projektami. Podręcznik GPM”.
Członek Komitetu Sterującego IPMA CERT, Autoryzowany Trener Zarządzania Projektami IPMA Polska. Certyfikaty: IPMA-A, Certified GPM-b, Agile PM, Prince2 Foundation, tytuł Atlasa Project Management.
Wojciech Czakon, profesor nauk ekonomicznych, kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Badacz uwarunkowań podejmowania decyzji strategicznych, takich jak zaufanie, postrzeganie, preferencje. Najnowsza książka opisuje „Krótkowzroczność strategiczną menedżerów”. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego i metodologii badań.
Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management).
Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich.
Masz pytania? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o naszym Klubie Absolwenta MBA?
Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu, by pomóc i przywitać Cię w naszej społeczności.
Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki,
Centrum Rozwoju Biznesu
ul. Matejki 22/26, 90-237 Łódź
e-mail: mba.klub@wz.uni.lodz.pl
Kierownik Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA, Wydział Zarządzania UŁ
dr hab. Justyna Dobroszek, prof. UŁ, e-mail: justyna.dobroszek@wz.uni.lodz.pl
Kierownik Centrum Rozwoju Biznesu, Wydział Zarządzania UŁ
mgr inż. Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl, tel.: 601 082 602