Michał HertelCEO i co-founder Brandlift oraz SparkyB – dynamicznie rozwijających się spółek MarTech, specjalizujących się w influencer i content marketingu. Obie firmy wykorzystują nowoczesne technologie do optymalizacji procesów zarządzania kampaniami reklamowymi.
Od ponad 25 lat związany z marketingiem, PR-em i rozwojem biznesu. Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w sektorze IT i digital, skoncentrowany na wykorzystaniu technologii w komunikacji marketingowej. Przez 14 lat odpowiadał za komunikację i marketing łódzkiej spółki IT – MakoLab.
Członek Zarządu organizacji branżowej SPIM oraz członek IAB Polska. Członek Rady Naukowej kierunku Digital Communication and Social Media for Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Od pierwszej edycji programu pełni rolę mentora w Programie Mentorskim UŁ, a także prowadzi zajęcia dydaktyczne na Wydziale Zarządzania UŁ. Prelegent i prowadzący liczne konferencje branżowe.